Świętokrzyski OW NFZ informuje, że w dniu 21.12.2020 r. zostało ogłoszone postępowanie konkursowe, z terminem składania ofert do dnia 4.01.2021 r., w celu zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju leczenie szpitalne, w zakresie okulistyka – zespół chirurgii jednego dnia, okulistyka – zespół chirurgii jednego dnia B18G, B19G
Okres obowiązywania umów od 25 stycznia 2021 do 30 czerwca 2021
Cena oczekiwana jednostki rozliczeniowej – 1,00 zł.
Ogłoszenie jest dostępne w Publikatorze informacji o postępowaniach
Ważne!
– W celu sprawnego przeprowadzenia weryfikacji wniosku, Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ prosi
o dołączanie do składanego wniosku dodatkowych dokumentów, którymi są „oświadczenia personelu zadeklarowanego w ofercie”, zgodnie z załączonym wzorem. Dokument ten winien być wypełniony dla każdej zadeklarowanej osoby we wniosku (ofercie) i podpisany jej własnoręcznym podpisem.
– Zobowiązuje się wszystkich wnioskodawców do zapoznania się z załączoną klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i dołączenia do wniosku (oferty) oświadczenia podpisanego przez osoby reprezentujące oferenta (treść w załączniku z klauzulą).
Ponadto, Świętokrzyski Oddział Wojewódzki przypomina, że:
· sposób przygotowania i składania ofert został określony w Zarządzeniu nr 18/2017/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14 marca 2017 r. w sprawie warunków postępowania dotyczącego zawierania umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (z późn. zm.); prosimy
o przygotowanie kompletnych ofert, z zachowaniem należytej staranności, poprzez zastosowanie się
do informacji zawartych ww. zarządzeniu;
· na stronie internetowej:
http://www.nfz-kielce.pl/dla-swiadczeniodawcy/kontraktowanie/kontraktowanie-2021/aktualnosci/
publikowana jest aktualna wersja aplikacji do przygotowywania oferty; prosimy o śledzenie zamieszczanych tam informacji i przygotowywanie ofert w najnowszej wersji aplikacji.
Wszelkie informacje dostępne pod numerami telefonu: 41 36 46 118/124
Źródło: Dział Lecznictwa Zamkniętego